Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Aktualności

Treść

W  dniach 22-23 maja bieżącego roku uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunami (p. Urszula Zelek, p. Małgorzata Kuźma-Śliwińska, p. Magdalena Bryniak, p. Agata Rusnak oraz p. Krystyna Malinowska)wybrali się nadwudniowy wyjazd do stolicy Polski- Warszawy. Wyruszylismy spod szkoły w Łososinie Dolnej w godzinach nocnych z piątku na sobote. Na miejsce dotarlismy po 6 godzinach męczącej drogi.Zaraz po zakwaterowaniu pojechaliśmy zwiedzać Stadion Narodowy, który wywarł na nas ogromne wrażenie.Pani przewodnik pokazała nam wszystkie zakątki stadionu. Bylismy m.in  w: lożach vipowskich,szatni, sali konferencyjnej i na murawie. Dowiedzielismy się, że na Stadionie odbywają się nie tylko imprezy sportowe, ale również wydarzenia kulturalne i koncerty. Po wyjściu ze Stadionu mielismy okazję zobaczyć najciekawsze zakątki tego pieknego miasta. Bylismy przed Pałacem Prezydenckim jak i Pałacem Kultury,na Starym Mieście i w nawiekszej galerii w Polsce - "Złote tarasy". Wszystkie dziewczyny czuły się jak ryba w wodzie podczas szaleństwa zakupów. Po wyczerpującym dniu wróciliśmy do hotelu w centrum Warszawy. Mielismy chwile czasu dla siebie. Wielu z nas zastanawiało się nad działaniem tamtejszych pryszniców (:D) Wkrótce nadszedł czas na główną atrakcje naszej wycieczki, a mianowicie oglądanie odcinka X-Factor na żywo. Mielismy okazję zobaczyć jak wygląda takie show od kulis. Siedząc w pierwszych rzędach jeszcze mocniej odczulismyemocje panujące w studio. Byliśmy bardzo podekscytowani występami naszych faworytów, od których po zakończeniu programu otrzymalismy autografy. Każdy mógł zrobić sobie zdjęcie ze swoim ulubieńcem. Niestety jurorzy okazali sie nieuchwytni, ale wychodząc ze studia czekała nas miła niespodzianka, a było nią zdjęcie z Czesławem Mozilem , którego przysłoniły "wazniejsze osoby". Pozdrawiamy kolegów z II B (:D). Około godz. 22:00 pełni pozytywnych emocji i wrażeń po fascynującym wieczorze udalismy się do naszego hotelu. Atmosfera w pokojach była bardzo gorąca. Po nieprzespanej nocy poszlismy na poranną mszę św. Zjedliśmy obfite śniadanie, spakowalismy się i pojechalismy na zajęcia do szkoły filmowej. Każdy mógł poczuć się jak członek ekipy filmowej i aktor. Po zapoznaniu się ze sprzętem podzielilismy się na grupy i zaczęliśmy tworzyc własne scenariusze. Pomagał nam w tym niezawodny reżyser Wojciech Klimala. Wszyscy świetnie się bawili biorąc udział w tych zajęciach. Może kiedyś niektórzy zostaną sławnymi reżyserami lub aktorami. W godzinach popołudniowych wyruszyliśmy w drogę powrotną. Po kilku godzinach drogi zatrzymalismy się na stacji benzynowej w Kielcach. Ku naszemu zdziwieniu ujrzelismy słynnego bramkarza polskiej reprezentacji w piłce ręcznej- Sławomira Szmala. Na początku sami nie dowierzaliśmy że to on. Dziekujemy naszemu p. kierowcy, że akurat zatrzymał się na tej stacji. :) Rozradowani ruszyliśmy w dalszą drogę. Bardzo zmęczeni wrócilismy po północy do Łososiny Dolnej. Myslę, że wszyscy niezapomną tej wycieczki do końca życia.Na koniec chcieliśmy złożyc serdeczne podziekowania pani Eli Saczce za zorganizowanie atrakcji na tej wycieczce.
Podziękowania również składamy naszym niezastąpionym opiekunom, bez których ta wycieczka nie miałaby miejsca.